Frukost tajm

God morgon!

Jag ligger fortfarande i sangen och degar...slooo. Jag forsoker ladda upp lite bilder fran gardagen pa facebook men som vanligt tar det sa lang tid med varat seg-internet.

Igar var jag ute och harjade med Zandra och Frida2. Eller ja det var en ganska lugn och stadad utgang. Vi borjade med lite vin hemma hos Z&F2 i deras nya fina lagenhet med utsikt over Themsen!!! Sen bar det av till Clapham (som vanligt).

Nu ska jag och Neal snart ga och ata frukost/brunch pa varat favvostalle!! Jag tror jag ska ta en omelett och en farskpressad juice..mmm. Dom har en massa goda farskpressade juicer att valja mellan dar. Forra gangen bestallde jag appeljuice och fick gronappeljuice!! Jag har aldrig druckit juice fran grona applen forut tror jag, gott var det i alla fall.  




Kommentarer
Postat av: patte

mums vad gott med mat! det ska jag också äta snart. haha

2009-10-18 @ 12:30:46
Postat av: Anonym

Vilka fina tjejer,så snyggt med kontrasten två ljusa och en mörk skönhet.....



kram från en så stolt mormor (gissa vems)

2009-10-18 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0