23:e september

Jaha då var man 25år gammal då! Känns väl bra.


Jag fick en tidning, godis, handkräm och ett kuvert med pengar av mamma i present imorse. Tack mamma.


Sen fick jag smörgåstårta och cider till lunch! Min favvorätt!♥

Jag åkte in till Mariberg en sväng imorse för att växla in mina presentpengar till dollars (inför NY nästa vecka) och sen för leta efter en fin topp tills ikväll. Hittade ingen topp tyvärr men köpte ett par nya heels med snörning på tills ikväll! Försökte ta ett kort på dom för att lägga upp här men det blev inte så bra. Så ni får inte se dom.

Ikväll blir det partaj!!! Jag ska först hem till Zandra på middag, sen blir det förfest hos Sia och efter det Strömpis!!! Jag känner mig taggad! Är ni?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kanner mig riktigt taggad for din utgang! :-)

Hoppas det blir roligt! Ta det lugnt med Mojitos bara.. :-)

xxx

2009-09-23 @ 16:28:22
Postat av: Elli

Hehe.. jag tog det lugnt med mojitos men det hjälpt imte, lyckades ändå ramla och göra hål i mina nya jeans:(

2009-09-24 @ 02:27:16
Postat av: Zandra

lilla gumman då! hehe... men du hade kul så länge det varade? :) jag mår helt ok idag! ses på lördag. kan du sma:a mitt och fridas nummer?

2009-09-24 @ 11:57:51
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0