Ah vad jobbigt det ar att komma pa rubriker

Pa lordag aker jag till Sverige!!! Sa ikvall har jag tvattat och packat eftersom imorgon kvall har jag och Laura (som fyller pa sondag) gemensamma fodelsedagsdrinkar efter jobbet! Sa det kanske ar bast att fixa sant innan. Ikvall har jag ocksa fargat haret och ogonbrynen och lagt ansiksmask sa jag ska vara fin imorgon och tills jag kommer hem!

Halva min resvaska bestar just nu av Pattes grejer som han lamnade kvar har nar han flyttade hem. Igar var Neal uppe pa vinden och rev bland grejer for att leta efter Patriks jacka som lag i nan pase dar, sa nar jag kom hem lag Pattes grejer uttspridda i sovrummet bland annat lag det en vikingahjalm pa min sang..hehe.. Patrik valde att spara alla nodvandiga grejer nar han gjorde utrensning hemma innan han flyttade.


Apprapa Patrik sa dromde jag i natt att han hade gatt med i nan kult dar dom bara at brod och bonor och nanting mer, ungefar som English Breakfast..hehee. Vet inte riktigt vad dom gjorde i kulten mer an att dom hade en begransad diet. Bra kult! Kul drom! Jag dromde aven om bloggen i natt. Jag kollade bloggen precis innan jag gick och la mig och blev lite besviken over att jag hade fatt 0 kommentarer pa mitt senaste inlagg (hint)!!! Sen kollade jag bloggen igen i min drom och da hade jag fatt 5 kommentarer, kandes lite battre.


Okej fellow tarzans nu ar det laggdags. Godnatt.


/En blivande 25aring.


Kommentarer
Postat av: zandra

WOHOO vad stor du börjar bli! :)

2009-09-18 @ 13:16:44
Postat av: Anonym

tsss.... vem behöver INTE en vikingahjälm? tycker jag gjorde rätt val.

2009-09-18 @ 14:32:14
Postat av: Anonym

Hehe... bönor och bröd... =D

2009-09-18 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0