I'm back in Sweden y'all!

Det kanske inte var en jättebra idé att dricka typ 10 mojitos dagen innan man ska gå upp tidigt och flyga till Sverige.. Jag mådde så jäkla dåligt både igår kväll och imorse när jag gick upp. Men vi hade i alla fall en helkul kväll!! Neal var inte lika glad som fick hämta två fyllehögar (jag och Frida alltså) på McDonalds mitt i natten..hehe.

Jag lyckades i alla fall ta mig upp imorse och åka till flygplatsen. Jag undrar, varför är man alltid så ful när man flyger? Eller är det bara jag? Så fort jag kommer till en flygplats så ser jag förjävlig ut! Värre blir det efter flyget när man han suttit och torkat ut huden i den torra luften i planet, detta trots att jag dricker typ en liter vatten under resan.

På bussen påväg till flygplatsen imorse bläddrade jag igenom korten från gårdagen och hittade det här...


Hahahaa.... ett underbart foto! Helt klart kvällens bästa.

Sammanfattningsvis så bestod kvällen av en massa mojitos, osammanhängande sms, flera olika hattar och förolämpningar om Kumla pa engelska (Frida).

Fler kort från kvällen kommer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0