Ellikarauselli


Från Zandra Plus fina presenter.

Baaakisdag idag. Usch och fy. Det var hur som helst en helkul kväll igår!! Förutom att jag och Sia kanske inte hade behövt dom där lakrisshotsen mot slutet..... Vi hade nog klarat oss bra utan. Det var jättebra dunka dunka musik hela kvällen!! DJ:n däremot var inte så trevlig. Han tog Patrik i örat när han gick dit för att önska en låt?! Whata... DJ:n tyckte att Patte stod på fel ställe. Sen gick jag dit och önskade samma låt, då nickade han bara till mig och pekade surt åt mig att jag inte skulle hålla i mig i hans djbås!!! Sen gick Sia dit och önskade samma låt. Tillslut så kom låten i alla fall. Tarzandj! Vi önskade 'fire burning' med Sean Kingston by the way. Jättebra låt!!!!

Jag har ett minne av att Sia puttade in mig i folk på dansgolvet så att dom blev irriterade på oss. Sen kastade hon en kudde (fanns en massa kuddar i nån låda på scenen...) på dansgolvet som träffade någon och att den personen blev förbannad och kastade tillbaka den på Sia..hahaa. Kul.

Sen så ramlade jag såklart också.. Vad är en kväll ute utan att Elli ramlar eller slår sig? Det var resultatet av: nya höga klackar+alkohol+kullerstenar!!! Jag skulle gå förbi några som stod och hängde utanför på baksidan på Strömpis och tappade balansen på kullerstenarna och föll pladask framåt. Sen låg jag där raklång på marken.. hahah.. det måste ha sett så roligt ut! Jag klarade att hålla kvar vinglaset i handen under fallet!!! Men jag lyckades skrapa upp båda benen och mina nya jeans!!:( Mina nya fina jeans..snyft. Men mamma ska laga dom så det blir nog bra ändå. 

Efteråt följde jag med Patte hem och sov i hans lägenhet. Patte gick hela vägen till Järntorget (jag kunde inte i mina klackar) och köpte varsitt green meal på Sibylla åt oss! Patrik tjatar jämt om deras green meal men jag har aldrig prövat förän nu, riktigt gott var det. Fast jag orkade inte äta upp och slocknade i sängen i stället.




Idag har jag haft en riktig slappardag här hemma i soffan och druckit typ en liter fanta.. Kanske ska rycka upp mig imorgon och gå på promenad åtminstonde och sen en morot på det.

Det får nog bli lugnt nu ett tag framöver. Utgången på lördag får bli en skötsam en! INGA shots!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0