Kalas

Jag har blivit firad riktigt ordentligt den har veckan!!! I lordags var jag forst pa kalas hemma hos pappa och efter det blev det kalas hemma hos mamma med hela tjocka slakten! Tack alla som har firat mig ♥

Efter kalasen i lordags blev det utgang pa Strompis. Det blev en ganska lugn kvall (jamfort med onsagen..heum) sa jag madde prima dagen efter! Jag traffade Frida pa Strompis som var ute och svirade med sina kompisar hemifran. Jag traffade ocksa en gammal kompis som jag inte har sett pa ar och dar, sa det var skoj! Det blev tyvarr inga bilder fran utgangen eller kalaset hos mamma for jag glomde kameran hos pappa.

Har ar lite bilder jag har tagit hemma hos pappa.


1. Soffan satt pa trappan nar vi kom. 2. Patte och Pappa ater applen fran tradet. 3. Hundbesok. 4. Paket till mig!!

5. Fanny och Alice. 6. Nelly o Fanny fightas pa studsmattan. 7. Patte trummar. 8. Anna hade gjort smorgastarta till kalaset..mm!!

Nu blir det traning med min PT. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0