Zandra&F2 = Londonbor

Da var man tillbaka i London igen, pa en snabbvisit i alla fall. Imorgon bar det ju av till NY!!! I'm so exciteeed... lalalaaa.

Nu har jag Frida och Zandra har och det kanns kul! Alltsa Zandras kompis Frida, sa ni inte blir forvirrade. Vi kan kalla henne Frida2. Just nu ar dom ute och handlar lite. Sjalv har jag varit ivag till skolan och fixat med lite papper, antligen ar det fixat!! Nu ska jag packa och fixa lite har hemma. Sen ikvall ska jag ga igenom lite grejer med tjejerna som vart allt i lagenheten finns och ova pa lite ord och fraser som kan tankas behovas nar dom ska soka jobb i veckan!!

Zandra har gjort ett traningsschema till mig. Zandra ska bli min och Frida2s PT (personligatranare) under tiden som hon bor i London eftersom vi bada behover nan som pushar oss for att inte slarva med traningen..hehe.


Ojoj hur ska det har ga?!!

Nar Zandra inte bor i min lagenhet langre och kan kolla att foljer mitt schemma ska hon ringa mig och se om jag skoter mig. Bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha sounds like my girl=) men vem ska ju nu träna med på gymmet?? hmmm,..puss

2009-09-28 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0