Födelsedagsdrinkar


Det första stället vi gick till hade happy hour med 2 for 1 cocktails så alla beställde in 2 cocktails var på en gång.  Sen fick jag och Laura födelsedagspresenter av dom andra som vi öppnade därinne!! Efter det blev det barhoppning till olika stället runtom Clapham Junction. Det var jag, Frida, Natali, Laura och Claudia. Senare gick dom andra hem och som ni redan vet stannade jag och Frida kvar på ett par drinkar till efter det.....

Jag fick body scrub, choklad, cupcakes, lappbalsam, US dollars (till NY resan) och mer choklad i present!!:)

Nu ska det bli jätteskönt att hoppa i sängen. Är såååå trött.

Natt. ♥

Kommentarer
Postat av: Neal

did someone get a little but drunk too?!

2009-09-20 @ 21:12:10
Postat av: Ellebelle

Nooo..

2009-09-20 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0