Ryggknackaren och Frida

Hallou i dom roda stugorna dar hemma!

Ikvall har jag varit ute pa nachos med Frida, standard! Hon har precis varit i Sverige en svang sa vi har traffats och catchat upp lite. Det var trevlans! Jag och Frida bestamde aven att vi ska forsoka borja simma en gang i veckan. Jag var hos naprapaten igar som rekommenderade simning for att forbattra min ryggstryka och min kontroll over ryggen? Eller nat sant.

Min rygg kanns jattebra nu efter att ha varit hos naprapaten. Weho! Jag har haft ont i den vanstra nedre delen av ryggen nu ett tag sa det var skont att fa den utstrackt igen. Men jag maste komma tillbaka igen nasta vecka och sen borja gora mer traning sjalv for att halla den rak. Han sa som tidigare naprapater jag varit hos att jag ar overrorlig i kroppen och darfor svart att halla allt pa plats typ..hehe.. Han sa att speciellt fotterna var overroliga att jag darfor kan fa problem med knana om jag springer. Med andra ord sa haller jag pa att falla ihop! 

Snart ar det helg igen! Denna vecka har gatt sa fort, skont! Det blir nog en ganska lugn helg for jag maste spara pengar till alla grejer jag ska gora nu framover. Det ar mycket som hander i september!


Kommentarer
Postat av: zandra

hallå där! det var påtiden att det kom upp ett inlägg. en besviken trogen läsare vill ha mer update om vad som händer i ellis&fridas liv! ?



förövrigt så ska jag nog följa med på en simm-tur när jag anlänt ;)

2009-09-03 @ 23:03:08
Postat av: patrik

hahah "håller på att falla ihop"... öjjejuj!

skönt å få ryggen knäckt! jag ska gå till nissen imorron å lämna in så du får dina inlägg! B-)

2009-09-03 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0