Frulle och prommis

Idag har jag varit ute och gatt i 3 timmar!!! Mina ben ar helt stela nu. Jag gick forst till Putney, Frida kom och motte mig halvvags sen vi gick tillsammans resten av vagen. I Putney vi motte Laura och fortsatte att promenera en stund innan vi gick och at frukost pa Crew Room. Sen gick jag hela vagen hem. Puh. Vi har haft jattefint vader har pa formiddagen sa det var perfekt vader pa en langpromenad. Allt som allt blev det ca 17km nar jag raknade ut avstandet pa gmap. Hur mycket kalorier tror ni jag har brant pa den har promenaden? Om man bortser fran frukosten da..

Kolla in min frukost!!!!! ♥ Belgiska vafflor med yogurt, frukt, bar och sirap. Smarro barro!! ♥


           

Vet inte riktigt vad jag ska gora nu resten utav dagen? Tror jag ska ga till biblioteket och kolla efter lite bocker, sen kopa kaffe och satta mig och lasa i parken en svang.


Kommentarer
Postat av: Zandra

OMG det där ser så jimla gott ut :D

2009-09-05 @ 17:46:17
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Elli

Mm det var det ocksa!!

2009-09-05 @ 17:53:43
Postat av: Mormor

Vilken "hurtbulle" du är... skulle behöva din energi!!!!

Vi har i alla fall varit i skogen i flera timmar och

plockat 5,5 kg kantareller och taggsvamp...det du!!!!



Kanske det kan det kan bli ett litet provsmak när

du kommer hem???

P&K

2009-09-06 @ 21:37:24
Postat av: patrik

ooj va gott det såg ut!!!

2009-09-08 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0