Riksmongo*

Ikvall har jag varit och simmat med Frida efter jobbet. Sa himla skont! Forutom att det alltid ar folk som ska simma ivagen eller plaska med handerna eller fotterna och skvatta vatten i ansiktet pa en nar dom simmar forbi... irri.

Nu ar jag i alla fall hemma och har atit Neals hemlagade tomatsoppa (mycket god) till middag och kanner mig nu redo for sangen! Forst var jag ju forstas tvungen att spilla ut halva soppan over och inuti kylskapet, pa golvet , pa koksmattan och tvattmaskinen.. innan jag kunde satta mig och ata.

I helgen var vi ju i Centre Parcs och lekte lite. Vi badade i aventyrsbadet och akte olika waterslides, akte trampbat (jag trampade inte dock.. satt bara och glodde langst fram), bowlade, bastade, cyklade, promenerade, gungade, matade ankorna och at en massa mat och godis. Alltsa jag, Neal och Maryn gjorde allt det dar medans Neals foraldrar mest gick pa langpromenader.


Ankorna fick fiskmat som man kunde kopa i sma tuggummiautomater men dom verkade gilla det..


Fiskarna var inte lika glada som blev utan.


Jag lagger upp lite fler bilder fran helgen i veckan nar jag har tid att sitta framfor datorn och vanta medans datorn laddar upp en bild var 5:e minut...

*Kul ord som Patte larde mig idag.


Kommentarer
Postat av: patte

du och frida simmade med fiskarna alltså?

2009-09-17 @ 21:42:31
Postat av: Elli

Frida?

2009-09-17 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0