Weekend break

Idag ar jag ledig! Weeej! Vi ska pa en liten minisemester till Centre Parcs i Longleat forest (ligger sydvast om London) over helgen. Det ar ett semesterstalle med inomhus aventyrsbad, spa och resturanger med skog och natur runt om dar man kan cykla, promenera och gora andra utomhusaktiviteter. Vi ska dit med Neals foraldrar och Martyn (Neals bror). Martyn jobbar for deras huvudkontor sa vi fick det hela valdigt billigt. Det ska bli skont att komma bort en svang och komma ut i naturen lite.
 
Nu pa morgonen har jag varit ivag och gjort lite prover hos doktorn for mina magproblem. Kanns skont att antligen fa det gjort. Jag far resultaten nasta vecka.

Nu ska vi strax aka. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0