Favorit i repris


Igar tog jag en break fran mitt pluggande och akte till South Kensington for att festa med lilla Frida. Vi borjade kvallen pa tva olika pubar, som jag inte minns vad dom hette. Vi drack lite vin och snackade, lungt och sansat. Sen borjade vi prata om att det vore kul att dansa lite och da kom Frida pa att klubben dar hennes gamla kompis Jonas jobbar pa ligger typ runt hornet fran dar vi var, sa hon messade honom och fragade om han kunde skriva upp oss pa listan och det kunde han forstas sa vi gick dit. Precis som forra gangen vi var dar fick vi en massa goda drinkar av Jonas. Melon drinkar och nagra typ av champange shots tror jag det var? Gott var det i alla fall.



Nar vi stod pa dansgolvet sa tog jag den har bilden pa Frida sen gav jag kameran till henne for att hon skulle ta en bild pa mig, da kommer det fram en vakt till Frida och sager nat som Frida uppfattade som: "do you want me to take a picture of you two" och Frida svarade: "yes take a picture of us" och gav honom kameran. Da sager han: "NO I said you are NOT allowed to take any pictures in here" och gav tillbaks kameran till Frida. HAHA... herregud vad vi skrattade at det sen! Frida skrattade sa mycket att hon bojde sig framat, mot min drink, sa att sugroret fastnade i hennes har och sugroret stod rakt upp. Sen skrattade vi annu mer at det for det sag sa roligt ut. Sa det blev aldrig nagra fler bilder efter det, eftersom vi inte fick ta nagra.

E x

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe...fan vad kul det var! Jag tror jag nästan grät av skratt!!

Mailar imorgon.

KRAAAAAM

2009-01-11 @ 23:49:20
Postat av: mormor

Kul Elinor! Ett gott skratt förlänger livet... sägs det!!

Kram

2009-01-12 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0